Circleinspoon's !LOVE

Wednesday, January 03, 2007

pengalaman

Assalamualaikum semua…selamat menyambut hari raya iduladha, maaf zahir dan batin. Selamat jg menyambut tahun baru. Welkommen 2007! Sepeti biasa,tpt paling best nak tgk bunga api ialah daripada bilik aku kat umah.haha…hari tu tgk skali 4 pertunjukan bunga api. Tgk drpd tingkap aje…
Apa resolusi taun baru korang? Akunyer resolusi ialah tidak mempunyai sebarang resolusi taun baru. Bukannya aku buat pun kalau aku ada.haha.
Hari tu baru aje aku cakap kat blog kucai pasal mati. Hari ni aku baru hamper eksiden. Bawak keta dr sg.besi nak ke kajang. Nak balek umahla. Ujan. Kat jalan naik dr lebuh silicon nak ke jalan ke kajang tu, keta skidded. Pusing 180 darjah. Alhamdulillah kat belakang aku takda keta lain. Aku takut kene kat motorist ajer. Kalo yg xpenah ke jalan yg disebut nih, ianya ialah jln yg melingkar sket. Belok kanan, kiri, sumting like dat, n its uphill. Keta berpusing sendri. Stereng xleh nak ubah arah dah. Aku nak ke kiri, dia ke kanan jugak, waktu depan keta dah menghadap penghadang besi yg membezakan jalan ni ngan jalan yg bertentangan arah, aku dah xda cara dah, ikut aje pusingan stereng aku tuh.dah tawakal dah. Pk, kalo nak langgar besi tu pn langgar la, aku dah takda cara. Aku sbenarnya cam dah bersedia utk perlanggaran/cermin pecah. Tp sedar2, keta aku benti kat ada ruang tepi jalan raya tuh. Sekarang keta aku menghadap arah bertentangan ngan arah aku mula2 naik tadi. Keta stop. Aku pn xtau camna. Aku brekke? Aku xtau mende dah waktu tu. Tau alhamdulillah xlanggar ape2 aje. Tarik napas banyak kali, ngucap banyak kali baru brani 2run keta. Check tayar ada problem ke? Cam ok.. then wat u-turn n truskan perjlanan dgn kelajuan yg perlahan. Ya ALLAH, syukur hidup lagi. Kalo x, xtaula aku. Korang tgh bacakan yassin kot. Dlm kepala aku skrg ni xbleh lupa gambaran wak2 berpusing tuh. Aku bleh terasa lagi sbenarnya. Ternampak2 penghadang jalan kat depan aku.

2 comments:

فيصل said...

Ya Allah... aku ada mimpi buruk tentang ko... antara 4 orang.. yang ada dalam mimpi tu.. aku ingat ko sorang aje..

real mimpu buruk.. melibatkan orang yang tersayang

ada 4..

ko ok sue..

circleinspoon said...

wah..ada prediction plak..
xsangka2...ko ader sixth sense aper? haha...