Circleinspoon's !LOVE

Monday, February 05, 2007

minna

Assalamualaikum suma....
minna...hokairi!!!(betolke ejaan tuh? aku hentam saja...)
sakit leher terseliuh nak amek brooch kat blakang alemari nih. ishkishkishk...
Gian gler aku xmenulis nih...walaupun xda org baca, aku still suka gak menulis..haha..syok sendri...
tapi, suka akula gak, ni blog aku kan..kira cam catatan harian gitu....

banyak mende nak cter, pada banyak keadaan, tapi bila dah lambat2 nih, malas dah aku...tunggula sok2 kalo rajin sketttt.
Aku ingat nak carik henpon yg ada function: microsoft office(at least word)+kamera+big storage.
apa ya...ada tak sony ericsson yg memenuhi syarat2 tu ya?? ke...amek pda/smartphone??
kena pk nak model aper dr skrg..bley aku kira2 ..
beranganla nak beli henpon....

tapi nih satu tips yg aku belajo drpd Dr.Azahari, yg dia cter drpd pengalaman dia berkawan dgn jews kat us dlu..
Katakan satu hari, meka dah tetapkan belanja $7. katakan ujung minggu tuh nak kuar dating ker..maka meka akan
start kurangkan perbelanjaan harian meka yg $7 tuh, mebe dia cutoff jadik $5 per day. so that by dat saturday, meka dah ada
$10. so kalo xjadik kuar dating minggu tuh, meka x keciwa mati ke hape, malah suka, pasal meka ada duit lebey
to spend on themselves la...
Belajo ngan Dr.Azahari ni mmg dapat banyak benda yg kita belajar.
Rindu plak aku nak g borak2/dgr dia berlecture.

okie dokie...ngantuk..esok keje...

[Rabu 20070131 0130]

No comments: