Circleinspoon's !LOVE

Sunday, August 26, 2007

hanabi@Putrajaya

Malam sabtuh kitorang serumah g tgk bungapi kat Putrajaya. memang packed abesss...
Malam tu Kumpulan dr Itali. the next one will be Japan group (30/8). Cam interested jer nak tgk yg japan punyer...


wawa, eross @ keta wawa ;p. banyak giler keta...wawa pn paking kat lapis ke-3. hehe...nasebbbbb bawak keta wawa. kalola kene bawak keta aku, adala nak cram kaki nih..timakaseh wawa!!!

waktu nih dah dok lelepak atas jogging path tu. wat cam umah sendiri ;p. makan2, minum2...



jambatan kaler2...

berbackground jambatan.

wowee!!!

wah!!!

lawa kan....

end with a splash

ni muka2 penat lepas tersangkot dalam jam. adala dalam sejam gak dalam jam. singgah Perantau mangan2 jap

eross~sebenarnya kelaparan tuh~

4 comments:

f a wildchild said...

baru aku teringat. dulu dulu aku suke la balik kg time new year and merdeka day. tengok bunga api kat melake international trade center - mitc.. what a beautiful moment..

circleinspoon said...

owh...kat mitc pn ada ka... aku pun slaloo tgk bungapi, tapi dr tingkap blik aku kat jb jelah... kalo raya/chinese new year/new year kekadang tuh bleh nampak 3 tpt sekaligus ;p

f a wildchild said...

ade la.. wah. dari umah ko leh nampak mitc ke???

circleinspoon said...

ahhaha..nampaaaaaaak sangat