Circleinspoon's !LOVE

Sunday, January 13, 2008

it's back

Hari sabtu kerje. Tapi wat half day ajer. sbb sakit gg.
When I'm with a 'sakit gigi' i tend to be cranky.
Everything little thing will tick me off.
Especially bcos i'm deprived of food (biler aku sakit gg, aku xmakan).

So, hari sabtu tuh, trusla carik kinik gg.
Alis lia (ehh betol ke nama???) kat bangi closed.
yg kat an-nur pun tutup.
peh...tensen bangat...panas je...
aku balik umah dlu. then kak jaja kol cakap kat kajang prima ada se.
head out back to kajang plak...a....a....a....
skali kat kinik tuh 'ada 2 org nih...sorang sejam. after tu nak tutup klinik'. wth.
aku trus g 7-11 kat bawah tuh, bli 2 choc bar tok tenangkan sakit hati xD.
a...aku head out ke bandar kajang plak. cam pnah nampak kinik gg kat sana. yatta.
tapi nak carik parking kat bandar kajang..adoii...nak patah kaki aku bawak keta..adela 3/4 kali pusing carik paking.
akhrnya dapat jumpa doc.
'gigi...geraham...small operation...cut...trim...'
the solution that the doc gave me is to remove the wisdom teeth. dengan rega rm450. hahahaha...manalah aku nak kaut rm nih.... T^T


nih tangan peter. aku perasan gelang dia ~comei kan katak tuh!!! >< (3 years back, i haf an infatuation with frogs.i have one beanie toy (beli sendiri), one stuffed frog (bday present from my friends),the whole set of keroro gunso plush toys(presented by a fren). Everything revolve around frogs back then. still love them. but not as fanatic as before xp


gelapnyer. nak ujan

No comments: