Circleinspoon's !LOVE

Monday, January 21, 2008

sederet

tadi balik, paking, skali...eeek...sederet keta kitorang serumah. haha...
belilah buatan Malaysia(yg korang rasa ok) ? ;>

guess which one which?

9 comments:

ف wildchild said...

ko punya jfu? hosmet ko yg lain aku tak kenal, so, tak leh nk identify..

abeming said...

ko punya kenari tu...betul?

circleinspoon said...

@fa
iya betol!eh, kau mana pnah naik keta aku?

@abeming
oh salaaaahhhh

ف wildchild said...

sebab tu je kete yang bernombor plat johor. kalo aku taw roomate ko orang mane, mungkin aku leh agak. aku agak je. tak semestinya tepat..

a'ah. aku tak penah naik keta ko. ko tak sudi pon nk bawak aku...........

w a w a said...

ishk ishk....ros mm'b*nt*t'kn kita kan ya kan kan?? hikhik...

circleinspoon said...

@fa
yeah!idup johor!!!

bukannyer xsudi bagi naik...tapi bukannyer aku ada kat jb nih....

@wawa
a'ah betoi!kalo dak, lawaaaa je formation dia tuh xp

noname said...

>>@wawa
a'ah betoi!kalo dak, lawaaaa je formation dia tuh xp<<

ahahahaha bkna mmg itu position dia ke dlm formation korg? XP XD

p/s: ampun cik rosalley XP

circleinspoon said...

@noname
xpahaaammmmm

rosealley said...

hem, saya pun xpaham cik xde nama, cuba jelaskan(O-0)