Circleinspoon's !LOVE

Sunday, February 03, 2008

umbrella parody, by vanilla sky


rotfl *cries*

(catch these guys here)

9 comments:

Yazid Husain said...

first, membuat aq tergelak di depan komputer

aq nak tgh versi umberella malaysia pulak

circleinspoon said...

@yazid
paling xtahan yg sorang kene simbah ngan berbaldi2 air tuh. lawak abes xD

ف wildchild ۞ said...

hahahaha.. geli lak aku nak tengok sampai abis :p

w a w a said...

bengong..
tuh je mmpu aku ckp wk2 tgk klip nih..haha lawak2..

circleinspoon said...

@fa
haha...bukan feveret kau ke nih?

@wawa
mmg bengong. aku pn dah rotfl gegile tgk mende nih xD

ف wildchild ۞ said...

aku tak minat. tu yang aku rasa geli. mungkin ko minat. sebab tu ko suke tengok. tapi kalo ko suke, kire normal la tu :p

circleinspoon said...

@fa
memang aku minaaaaaatttt sangat

rosealley said...

aku xtengok abih pun, skip2, tapi klako gile part simbah air tuh,hahaha

circleinspoon said...

lawak ar.
simbah lagi simbah xD