Circleinspoon's !LOVE

Tuesday, March 18, 2008

mari kita bergerak


isnin pagi aku ke um.
kol 7 kuar dr rumah.
dan aku terjebak dalam kesesakan lalu lintas yg dasat sangaaatttttt!!!
dari lepas tol sg.besi tuh dah stat jam.
pastuh bila masuk jalan ke arah pj pun jam lagih.
adoi la...cam nak patah kaki... (T.T) huhu...
adala dalam sejam dok kat dalam trapik jam.

neway, slamat pegi n balik.
and esok plak nak balik jb!
yay!!! syoooknyerrrr...
tgh pertimbangkan samada g pudu malam sok or kamis siang.
aku ingat nak naik yg rabu malam.
tiket xda bli lagih nih. redah ajelah...heh...

and yeah...lama aku berhibernate drpd dunia blogging.
tgk page org lain pun tak...
well...i'm baaackkkkk ;D!!!

and i haf a request to en.yazid: kalo aku mintak tlg kau dapatkan signature hujan kat album dia bleh tak? aku nak wat hadiah birthday abang aku(05.04.08). can ka?

3 comments:

Fairuz said...

sebut pasal trafik jem, aku teringat dulu dulu pernah tersangkut kat highway plus. antara simpang pedas dan senawang. 2 jam. like hell..

eh.. aku ada la cd yang di sign oleh sume band hujan. tapi aku takkan jual cd tu. hehehehehe

Yazid Husain said...

maaf. aq tidak membantu, sekarang ini aq Jb. lagipun Hujan akan fly ke UK. ada konsert di sana. diaorg kat JB pun 14/4

circleinspoon said...

@fa
pedas linggi >senawang?
memang best betol kalau jam kat stu. hohoho...aku pun penah kene. nasib aku penumpang ajer. hohohoho

kedekuts!chitchot

@yazid
ceh...nak fly la pulak...sengal betol. xpa ah, aku bg cd shj then. tq!