Circleinspoon's !LOVE

Saturday, November 22, 2008

i don't do gigs

despite the whole arashi thing, i do listen to the local music scene (indie?underground?whatever u called it). tapi beselah, aku slalu dgar aje, tak kenal pun meka (i failed at songname/lyric/singerorbandname.haha ;D).

Oleh kerna nak ke terengganu from ahad-kamis ni, terpaksa aku g dw mp3 banyak2 tok menghilangkan kebuhsanan kuuu (nak carik cd meka sebenaqnya. slalunya dgar kat radio aje, tapi rasanya hp xdapat coverage).
Camana aku ley terjebak dalam ni? sbb rumate aku kat upm. heh... antara benda yg paling melekat waktu tu adalah acab,gerhana ska cinta and soad(ok,this one out of scope). Bila "the new authentic" kuar aje, my rumate g bli kaset. ktrg siap lepak bilik stella sbb nak tompang guna radio dia. membuat penganalisaan. haha...those are the days...

sekarang, i'm hooked on pesawat. silalah ke myspace meka (tgk kat sidebar aku) and check out mirage ^^


majulah sukan untuk negara

No comments: