Circleinspoon's !LOVE

Monday, January 05, 2009

selamat tahun baru 2009


nite before new year: yea! big apple is open and running at alamanda!

so brighhhhhtttt

uuuuuu goooodiiieeesssss~~~~~~

pre-sugar high
malam itu, kami telah melayan Histeria
more like me watching anything else but the screen though ;p

alamanda dah tutup lampu!
and meka sedang berbaris menanti eskeeeemmmm
malam new year makan makanan peberet di perantau ;D
jumaat: makan "black pepper chicken" kat littlewok alamanda (i laap black pepper, i really do ^^)
sabtu: uh...set tok book signing dah sedia kat depan yamaha, alamanda. uhuks, aku tak dapat stay sebab nak ke nilai laks

ahad: pagi yang tenaaaaaang

4 comments:

clavriene said...

hampeh mu dh tgk histeria!! aku nk pi tgk skali dh tak tayang lagi! best tak??

Yazid Husain said...

best ke?

liyana jasmay mati x?

btw happy new year.

circleinspoon said...

@clavriene
hehe...aku tgk daaah... (tapi ekeceli banyak part aku xtgk.huhu)
awat tak tayang lagih?? katner kau g tgk? cternya okla...many gore scenes..

@yazid
ok kot. maksalahnya wayang tuh lagi banyak tgk aku drpd aku tgk wayang. huhu...

admin said...

itu big apple open at last kat alamanda...hohoho.sangat syok woh~