Circleinspoon's !LOVE

Wednesday, June 17, 2009

menu hari ketiga

breakfast: bihun, cucur, baked beans, sausages

lunch: nasi, ravioli (clashes of the east and west)

lunch: dory with black pepper sauce

lunch: celery soup with salmon bits

dessert: cheesecake. mock birthday celebration? ;D

dessert: ice creams~~~~

balik tadi dengan sepantas kilat aku g sr alamanda jap. Liza kirim birthday cake tok Peng dan aku jadik messenger. heh.. Jugak beli kek tok adik aku yang birthdaynyer hari nih gak (0.o)

dapat key chain from Kak Fiz's visit to NZ

which I turned into a magnet for my kitchen icebox collection

8 comments:

mun-e said...

waduh sedapnya kek tu.. :]''
eh aya cemane ko jadikan fridge magnet plak keychain tu? ade jual asing eh magnet tu?

beli kat mane??? nak jugakkkkkkkk hehe

circleinspoon said...

@mun-e
adalah jual..
kalo tak kdai bookstore, then kedai hardware.
Yang tuh aku beli kat Daiso. dalam 12 ketol tok RM5

ف wildchild ۞ said...

macam mana la aku boleh lupa..

kalau tengah berpuasa, tak leh nak masuk circleinspoon.. dugaan :p

Yazid Husain said...

blog makanan

nasib baik aq sudah kenyang

circleinspoon said...

@fa
heh....sakit mata ke??

@yazid
heh...syok ah.. ^^

noname said...

bulat bulat ;P

- j o h a r i - said...

ohh..jika inilah menu harian aku, lupakan je la hasrat nk pakai balik jeans yg aku beli 2 tahun lepas itu..

circleinspoon said...

@johari
;D
aku pun nak kuruskan diri ini~~~~huhuhuuuu