Circleinspoon's !LOVE

Wednesday, September 02, 2009

What's been happening

salam.
yo! long time no see.
apa kabar semua orang?

mebbe better aku wat event flow tok wats been happening lately:

20 Ogos 2009 : akak aku telah selamat melahirkan anak perempuan. Aishah Madihah nama diberi. Lahir di hospital Putrajaya. Aku sakit lagi hari nih

21 Ogos 2009 : aku x g keje. demam. Baru capai 39'c tapi dah delirious semacam. khamis tuh aku kat umah sorang sebab parents gi umah akak aku. pagi Jumaat tu my father datang umah antar g klinik. once more, klinik Hasanah tempat tedekat tok aku p.

22 Ogos 2009 : hari pertama puasa. demam ok sket. mak aku ada kat umah bangi tgh basuh ayam. skali pisau tekena jari. darah teruk. oleh kerna by lunch tu parents aku balik puchong smula, aku tlh takeover masak nasik ayam. masa masak pakai mask. sekali masa berbuka nasik ayam tawar sebab aku xletak garam. ahaks. Kali pertama jumpa baby Madihah petang tu. Tapi xpegang

23 Ogos 2009 : Rilek di rumah bangi

24-28 Ogos 2009 : Keje tapi kepala masih berpusing. almost as if my conscience is detached from my body. Nak amek cuti tak boleh sebab ada mesy yg aku urusetianya.

29 Ogos 2009 : First time naik keta g carik stok bajuk. First time pegang Madihah

30 Ogos 2009 : Ah, aku jatuh sakit lagi. Kali ni sakit kepala giler+demam. oleh kerna malam before tido kat puchong, esok pagi2 aku balik bangi (famili yg lain g umah abang aku kat rawang plak). peh...kalo kita demam kan mimpi mengarutkan. maksalahnya kali ni aku mimpi benda yg sama. dia bersambung setiap kali aku tido balik. sorry to say, ni hari pertama aku skip puasa oleh kerna nak makan panadol.

31 Ogos 2009 : Selamat Menyambut Hari Merdeka. Sempat tgk sambutan kat tv pagi tuh. kejap aje. Hari ni parents aku balik JB.

1 September 2009 : Kembali bekerja. meeting whole day.

2 September 2009 : The first day sakit kepala aku tak terasa. Sekarang just tinggal batuk2 aje. Semoga tak demam lagih. Cukupla sepanjang bulan Ogos ni sakit memanjang.

4 comments:

noname said...

hmm :)

mun-e said...

hmmm punca demam tu apa?

rosealley said...

take care k:)

circleinspoon said...

@noname
(^^)

@mun-e
puncanya aku pun xtau. entah kenapa asik berulang

@rosealley
tq bebeh