Circleinspoon's !LOVE

Thursday, December 17, 2009

seram siottt

hari ni aku ada di sepang.
petang tu alang-alang singgahlah jenderam hilir jap, tengok anak buahku yang seorang ituh (4thn)...

nak dijadikkan citer, after maghrib aku dok layan dia tgk citer barbie diamond castle kat dalam bilik guna portable dvd player dia.

masa tgh dok lounging atas atas katil tuh c hanis ni mula ponting ke arah atas gerobok baju dalam bilik tu sambil menanya "apa tu?!" berulang kali kepadaku.

aku ni dgn jujurnya hanya nampak barang2 kak ipar aku ngan adalah teddy bear maybank atas tuh. bile aku tanya teddy bear tuh ke dia kata bukan. malah tambah rengek2 plak. aku mula kecut dah..tambah lagi dgn 'history' anak buah aku tu.

makin dia tanya aku menda tuh lagihla aku xtau nak jawab ape. last2 skali dia terus nangis and redah kuar daripada bilik. aku follow dia skali lah..meremang beb....siott tol...

pastuh je aku trus contact wawa. tak sanggup nak tido sorang. nih aku tgh crash kat umah dialah ni...tq bebeh!

3 comments:

w a w a A Z U R A said...

hahaha XDDD

bertabah laa ko hari2 mendatang~

circleinspoon said...

@wawa
heheheeeee

mun-e said...

hohoho tapi bdk kecik mmg leh nampak kannnn

dan budak kecik tak akan menipu

;P