Circleinspoon's !LOVE

Monday, May 14, 2012

sukela korang nak buat apa

(Untuk hal-hal selain agama)


Aku kan, kalau aku bg nasihat/teguran org tak dengar, org buat bodo je, aku mmg xkisah. Suke hati korangla mcm mana korang nak idup kat dunia ni. kalo kau jenis berusaha, insyaAllah ak akan tlg.  Tapi kalo korang wat dono pastu libatkan aku dlm mess yg korang buat kan, jangan harapla my dear... Kejam? Tp itulah kebenaran. I'm not an all-sunshine kind of person. If by now you don't know that, perhaps you don't know me


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/