Circleinspoon's !LOVE

Tuesday, July 18, 2006

kembali semula!!! this is da comeback!

Assalamualaikum....
Akhirnya aku mahu kembali rajin menulis blog aku nih...
Dlu masa kat praktikal memangla aku rajin sesangat, sebab banyak masa kosongkan.hehe...
masa sem akhir mmg xdak masa sgt...tetapi sekarang..haha..gelak jahat
satu benda pasal blogging ni, ape yg aku pk b4, masa nak tulis 2 mesti aku malas gler...pas2 masa aku tgh tulis musti ada menda2 lain->ni aku tgh layan kawan aku ym gak ni.hehe... ;>
kembali2...
sebenarnya baru baik dari 2 minggu demam( hari pertama rasa ok skit ). aku biasaknya kalu demam tu, mak oi...demam dasatla. tapi kali ni plg dasatla aku rasa.
Meh aku citer and senaraikan pnykt2 yg melanda aku nih. walau korang taknak baca pun aku paksa gak. haha..rasalah apa yg aku rasa!

1)banyak kali aku sakit, ianya pasti dimulai oleh mata ikan/ulser. seronoooook sangat bla ada ulser. satu bendalah, kalu ada ulser ni, aku mmg xdak mood langsung.
2)selesema. menda yg jarang2 aku dapat ni, melanda aku 2 minggu. aku amik ubat slesema yg membuatkan org ngan2k, aku makan 2 bijik skali, langsung x ngantuk2..
3)demam panas sejuk. ujung2 jari seram sejuk, tapi kadang2 panas gla sampai rasa asap kuar dr telinga
4)sakit2 sendi,2lang, muscle joint. Nilah yg xtahan skali. nak 4/5 hari aku xleh nak gerak rasa. masa solat tu, fuh...xbley ckpla...mmg berusaha btol2
--dia down skit dengan
5)batuk for one day
6)puking once
7)massive headache for a whole day.
akhirnya sampailah hari ni!alhamdulillah..ok dah! kepala pusing2 lagi skit. tapi aku dah ok lah..
petang ni adak interbiu. smuga berjaya!!!
okes, over n out.

1 comment:

Fairuz said...

yup. rajin2 la ko tulis blog. nanti rajin2 ar aku kaco blog ko :)

banyak penyakit? ahahahaha.. kesiannye..