Circleinspoon's !LOVE

Saturday, September 23, 2006

Convocation Day ~ "the day after"

Aku demam. Demam terkejut jumpe Sultan kah ini?!?! (~,~)
Aku dahle masih dalam stage fobia nak demam lagi. Hari tu kan ada aku demam sampai nak sebulan sakit. Alhamdulillah skejap ajer.
Malam dah ok. Esoknye kerja.

Suma bebunga dah di cut2 and di put into the vase. Roses n babybreath aku ltk kat atas meja ruang tamu umah. For everyone 2 enjoy ...
~ni eross ler ngajar aku suka kat ros putih~

I'm a crysanthemum person. Dats y la the Crysanthemum is on my monitor right now.

Dahle...mengarut aje aku.

Okes. cho-ows

9 comments:

فيصل said...

Ros putih... wah... kalo kite amik pastu cantum ngan pokok lidah boya die tumbuh tak?.. aku nak testing.. bape lama tahan?

Fairuz said...

mane ade kucai. tipu ar ko.. takde pong.

anum, bukan ke waktu ko kat mrsm dulu slalu menghadap raja. rilex je tak demam :)

فيصل said...

ayat tanya tu.. bukan ayat penyata...
kalo kite amik pastu cantum ngan pokok lidah boya die tumbuh tak?

Fairuz said...

mane ade kucai.. kate ko test.

circleinspoon said...

yosh....

kucai:aku xpnah try ler meng"tut"kan pepohon nih..kau try ar..

raja:blah..ko raja nama...

Fairuz said...

sape raje? aku ke??

circleinspoon said...

eh xla
aku tanya kucing mana tadi ntah

rosealley said...

haha
dat's wat i said..
white roses mmg cantik kan
haha

circleinspoon said...

udah2....masuk bakul angkat sendri... ;p