Circleinspoon's !LOVE

Saturday, September 23, 2006

Covocation Day ~ "The Event Day"

Akhirnya, hari konvo telah tiba. Kalo nak tau...memang berdebar nak konvo nih. Aduhai...
The night before, suma pamili aku lelepak kat umah akak aku kat Putrajaya tuh.
Bestnyer dapat jumpa nurin and arep. aka nurep. haha :p
Bucuk akus dua olangs nis...makins lamas makins besas.

Pagi2 dah bangun kau, nak konvo pnye pasal... siap2. bedebar seh....
Bile dah sampai, pakai jubah, amik gambo skit2...eh, tapi aku ni bukannya jenis yg suke bergambo nah ler...
Aku jadik potograper xpe. Tu mmg kegemaran. Tp kalo nak aku begambo, aku centre nyer...alahai...
Aku amik gambo cukupkan sebagai kenangan aje...

skip citer, malas nak tulis nih. Masa kat atas pentas tuh, bederau rasa darah/bedebau rasanya. dari tpt aku diri tu dah nampak
Sultan Selangor berdiri kat depan nuh nak nagi skrol. Aduhai...terus xdapat pk ape2 dah bile tenampak muka Sultan. Rasa cam suma benda aku langgar.
Dgn hormatnye sebelum tpt tanda, dgn cakap "menjunjung kasih Tuanku" tapi mcm xleh nak kuarkan perkataan Tuanku tu. Huhu...
Aaaa!!!
Tapi, all ends well, alhamdulillah.
Rasa cam nak ulang konvo lagila.
hehe...

No comments: