Circleinspoon's !LOVE

Monday, February 05, 2007

wayang???

dah lama aku x g tgk wayang. somehow, cinema has lost its lure... shopping has
lost a bit of its lure too.. jalan2 skrg aku xtau nak p mana. aku ingat nak g lepak kat wetland ptrjy la pepagi buta esok. lama dah x p. ptrjy best, banyak taman. kat menara tinjau kat wetland tu, memang spot yg best utk rilek, amek angin, tgk pandangan jauh,menulis...walaupun pandangannya xberapa menarik, still...it's one of the top spot on my list.


susah nak carik crita yg ada cinematography yg excellent plus with a great storyline. susah bukan bermakna takda. Cter Jepun 'Love Collage': memang main plotnya pun pasal photography, so, scenes dia memang nice. Cter Korea 'A Moment To Remember':excellent scene takes, great story. Videoklip Corrine Bailey (aku xtahu apa nama lagu tu, tapi videoklip dia beri impak kat aku):a very nice video. Cter Malaysia 'Cinta': some very nice scenes, tapi aku xbrapa sangatla cter dia...gomen2... kalau korang tgk national geographic, kan kalau nak stat program dia, kan ada kuar klip burung2 kaler itam(aku xtau gagak ke apa) yg tgh nak flight off. pergh...aku suka gile tgk benda tuh. Masya-ALLAH...

[Jumaat 20070202 2320]

1 comment:

Lestat said...

Tgklah tiga ratus..menarik beb.aku rasa dah basila citer tu skrg sebab dah ramai yg g tgk..aku suka tgk 6 pack dorang..sebab aku ada 1 pack je..he3