Circleinspoon's !LOVE

Saturday, April 14, 2007

My Big Boss is Mr.Chuah

Mr. Chuah is my IT big boss in Penang. Hari ni dia 2run KL Tech. I like from the very beginning. he's like a father figure.
His mind is very active. He pick up everything. Always throw out great ideas. Wish could be more like him...
Ni tadi baru ajer Mr.Chuah bg skit ceramah/pendapat/motivasi kat aku. (sebelum tu dia siap belanja aku air coke ais, sbb ktrg dua jer dalam opis nih, ekon xdak--baiknyer!!! (^o^) ). Dasatla my big boss nih. Aku ingat nak borak(citer maksalah hape) ngan dia lepas solat Maghrib tadi. Tapi bila aku balik opis, tgk Mr.Chuah sah balikla pulak. alahai sayangnyer. bukannyer senang nak dapat peluang cakap sesorang ngan Mr.Chuah nih. Kalau ngan Mr.Chuah aku boleh cakap apeje rasa. Tapi slalu kalo dia cakap kat aku, aku dgar ajer, sambil senyum kambing. sbb aku nak serap suma yg dia kata waktu tu. ;>

3 comments:

Fairuz said...

"Wish could be more like him"
tak nak jadi macam aku? :p

rosealley said...

ehem2, mr chuah 2 ade gaye2 mr chang x, agak2 ko rindu mr chang kot,haha

aku da 2ka da setting wordpress tuh, feel free nak puji2 aku, kui2

circleinspoon said...

uhuk2...lebih kebapaan drpd mr.chang la...

mr.chang tegas sket..