Circleinspoon's !LOVE

Friday, April 13, 2007

sakit kapla

dah kol 10.15 dah nih...tapi aku kat opis lagi nih. sakit kepala giler. ada keje yg nak siapkan utk org tuh next monday.

gambatte!!! teruskan usehe!teruskan berkaraoke!!! (opismate aku pasang karaoke nih ;p)

13/4/07

3 comments:

f a wildchild said...

kalo sakit kepale sangat, ko hantukkan kepale ko kat dinding. baik sakit luaran dari sakit dalaman kan?

circleinspoon said...

kalo sakit luaran pun nanti aku kene g spital. sapa susah???
org skitar aku gak. baik xyah. sakit kpala dalaman at least aku sorang jer yg kene.

f a wildchild said...

pergi spital sendiri la.

betul. ko try ar buat each time ko sakit kepala. tak pon ko lukakan tangan ko tu. biar otak ko menumpu kat luka ko tu.