Circleinspoon's !LOVE

Sunday, August 12, 2007

for ana's b'day!

hari ni kerja(i mean saturday)...borink duh...
neway, balik je terus wat cupcakes!!! this is my 2nd time do cupcakes. first time bawak umah abang demo masa tgk anak dia. ni plak sempena birthday ana (ex-rumate aku kat upm). xlah secomei yg org sosweetpliz buat....hahahahaha(^o^)

ada blueberry & choc cupcakes. this one fresh from the oven


ni plak after decorate. kalo korang perasan, ada perkataan "ANA 23". cincainyer aku tgk. kakaka

2 comments:

ummihasan said...

Aya.. aku nk resepi choc muffin ni leh tak? letak filling choc kan? cair tak filling dia? aku nk yg cair n resepi tok topping choc yang lembut cair.. most yg aku dpt mengeras.. tak suka la. bole??

circleinspoon said...

@ummihasan
filling dia tu, selalunya aku just letak coklat masakan yang dipotong2 aje.

meaning: dalam cup tu mula-mula letak sikit batter, pastu letak cokelat, pastu letak lagi batter utk tutup dia.

topping cokelat pulak, kalau nak pure cokelat, just double-boil coklat masakan, letak gula sikit and tambah susu segar. jangan sampai dia cair sgt. ikut kepekatan yang diperlukan. atau kalo nak resepi buttercream topping letak cokelat, yang tu kat umah pulak