Circleinspoon's !LOVE

Wednesday, January 30, 2008

signs of breaking down

don't know why, lately aku slalu menghadapi keadaan xsihat.
is my body giving out signs of breaking down already???oh sheet.

belakang tapak tangan langgar meja besi kat kafeteria. lebam. pegi in-house kinik amek ubat n g bandage. ada sakit lagih sket

kotak limau mandarin yg amat menarik! but the oranges itself is so~so... just to show that appearance isn't everything


then malam plak aku ngan wawa antar eross g stesen bas kajang. dia balik kelantan. ta ta dear...jgn muntah2 dalam bas yer... ;p (ujan lebat giler tadih. giler bawak keta tak nampak mende). *oh ya! nampak tak outline seekor anjing dalam gambar atas nih???? sgt besar. nampak cam wolf. membuatkan aku paking tpt lain sbb dia xnak gerak langsung dr spot tuh~~seraaam~~*

10 comments:

- j o h a r i - said...

huhuhu
capek ke tgn tu?
gi la bwk2 berurut
ntah2 terseliuh ke

Fairuz said...

apakah kaitan limaw dengan tanganmu yang cedera tu?

abeming said...

mana wolf tu?xnampak pong...

circleinspoon said...

@johari
wokeh2..xyah urut2..letak menzza je cukup...

@fa
makan limau guna tangan??

@abeming
ituuu...antara keta no.2 n no.3 dari kiri tuh...nampak x???

Fairuz said...

guna tangan eh. aku pakai pisaw je. takpon sudu..

noname said...

arm break-so~2 limau-wolf like doggy

.. it's a sign!!! SIGNN!!.. sign that.. u'r gonna be..
...werewolf suka mkn limau..


.. ~~~~~


WAHAHAHAHAHAHAAHAA!!! XD

p/s: nuts XP

circleinspoon said...

@fa
mehla meh..meh makan limau depan aku pakai pisau ngan sudu. aku nak tengoookkkk~~~

@noname
kau mmg kacang

noname said...

wahahahahahah XD

circleinspoon said...

@noname
budak tak sihat

noname said...

wahahahahahaha XD lg XP