Circleinspoon's !LOVE

Thursday, January 17, 2008

what a week

pagi tadi tey terlanggar kucing...
kucing tu tetiba kuar ke jalanraya dan dia xsempat nak elak.
ada budak2 keta lain turun ambil the now-gone-cat...bless you..

eventhough we didn't know you...in loving memory...

8 comments:

abeming said...

...mengikut percakapan orang tua, kereta itu harus dibasuh dengan kadar segera dan jika anda dalam perjalanan jauh, batalkan perjalanan dengan kereta itu...

yang ni tak main2...org2 tua sangat takut kalau melanggar kucing...kerana........

circleinspoon said...

kenapa?kenapa?kenapa?
peh...suspen je

kucai said...

peh.. aku pernah dengar cerita kucing pendendam.. ular jua pedendam.. ingat.. selalunya demdam pasti terbalas... aku ni tak reti eja dendam rasanya.. bm aku tercorot dalam sejarah mrsm hahaha

abeming said...

@circleinspoon

aku pon xtau kenapa...xpernah ty pon...hahahaha...nanti aku ty eh

@kucai

lawak la ko chai...tersengih2 aku baca...

Suraya Hanim said...

@kucai
pendendam. ish2...kalu mak aku nampak demdam tuh...musti kene dah.. (mak aku=cikgu bm). tapi, bm aku pn main langgar aje. haha XD

@abeming
a...ada citer ghupanya...syoknyer!!!

f a wildchild said...

haha. kucai. penulisan ko tu mengingatkan aku betapa frustnye Cekgu BM kite. cikgu siti fatimah ek name die.. hehe

edriaty said...

sungguh comel gmba kucing tuh.

and kucai pulak sguh sengal!

rosealley said...

kucing...kucing...huhu