Circleinspoon's !LOVE

Sunday, February 15, 2009

I prefer high-rise (condo/apartment) than landed property

internet masih lom balik lagih~~~~~
kebuhsanan aku~~~~but yeah! betty is back!!!

inilah nasi black pepper kat jj equine. lovely~~(tapi cam kurang lak black peppernye. takpe!cili padi ada!)


uh, kalo malam buhsan2 aku masak. pastuh, sebab aku tak reti nak masak lauk2 nih, aku wat bendaklah2 lain. nih wat pizza...pizza campak atas roti arab namanya ;D


pastuh wat croquette


akak n a.ipar g bandung meninggalkan anak2 kepada aku, adik aku ngan atoknya. ooohh~~~~dugaannya....abes budak2 nih kene ngan aku. totally snap

4 comments:

mun-e said...

aku dh tgk upin ipin smalam. hehe. saje nk bgtau :p

noname said...

wahaa aya dh jd mak yayaa~ XP yohohoo XD

Yazid Husain said...

lapor....

circleinspoon said...

@pandangdenganmatahati
huk~~~aku lom tengoks lagih~~~nak gaaak~~~~

@noname
tidaaaaak!!!!tidakkkk!!!!heh

@ciare(^_^)v
ciare is it you?!?!?!?!?!?!?!

@yazid Husain
aku pun. lapo. huks. oleh itu, belanjalah aku ;D