Circleinspoon's !LOVE

Saturday, May 23, 2009

Cover Girl June 2009


ok, who's that???? It's the 12th Finalis of Pencarian Cover Girl NUR.
Bulan Jun 2009 punya keluaran.
siapa????? yes, it's KAK DAYANG!
do you remember? my x-officemate dan penah kuar kat blog ni gak.
hohoho...tepanjat i tau...
aku dah angkut satu. antara petikan daripada artikel cik kak ni:

"Pengalaman bekerja sebagai juru analisis sistem di sebuah syarikat Jepun dalam industri perkilangan di tanah air sebelum ini, banyak memberi persiapan kepada saya untuk mengatasi kesukaran yang bakal dihadapi"
-->>this is referring to my old office op course XD

anyone interested on learning more about this Finalis can get a copy of your own NUR June 2009 *aku tau ada sorang mamat tu pasti teruja nak beli nih.heh*

6 comments:

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Somebody is blogging about my sister. Hehe.

-Atiqah

clavriene said...

wah bestnye jadi cover magazine!!! bile ko nk jd cover lak????

circleinspoon said...

@atiqah rahman wyllie
ait2..nih adik kak dayang ke? yg kat u sabah/sarawak tuh?

@clavriene
hehe..nanti aku wat ye, tampal muka kat cover mags. nanti aku bagi kat ko

Yazid Husain said...

aq ingat engkau tadi

taniah kak dayang

- j o h a r i - said...

wahh..
kalo aku pon bangga member jadi famous ni..
lagi2 bila dia still igt kt ko kan

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Oh. Yup. Sy adik Kak Dayang dari Sabah.