Circleinspoon's !LOVE

Sunday, August 21, 2011

Don't you just love Ikea? ;D

seumur hidup aku, hari ni buat kali ke-2 pergi ke ikea.
tapi dah cam umah sendiri pulak.heh

tujuan pergi? untuk beli cawan raya tok mak aku.
baru teringat nak p beli.

keluar umah kol 8.50 pagi. sampai umah balik kol 11.00 pagi. selamat aku dari kesesakan orang ramai.

this is my favourite room/space in the showroom. siap lepak-lepak lagi

The idea behind ikea's showroom is to let people try/test it's furniture in made-as-natural setting. Maka, aku pun wat dono cam kat umah sendirik aje. Lepak atas sofa dia, baca buku dia(walaupun tak paham tulisan!)...nasib tak tidor atas katil dia aje. ahaks.

tapi sampai umah sakit badan wooo... ape taknye, konon wanita gagah sepanjang2 kat ikea tu aku bawak barang yg nak beli guna beg dia aje. tak amek troli dia. barang yg aku beli: 21 gelas kaca, 1 jug kaca, 1 stool besi, 3 balang kerepek kaca, 2 set cutlery. Tolong!saya nak mesin uruuuut~

5 comments:

noname said...

pergh hebat!

love the shop, hate the price T_T

circleinspoon said...

@noname
depends on ape yang kau carik.
semua barang yg aku beli tu, total rega dia 61.20 aje. quite a bargain

noname said...

hmm menarik ;)

ف wildchild ۞ said...

johor takde :(

circleinspoon said...

@noname
kaan,jom kita wat lawatan beramai-ramai ke sana

@fa
nak kirim pape ke? kalo tgk dr segi perabt,kt jb lg byk kdai murah