Circleinspoon's !LOVE

Friday, April 13, 2007

Raja Muda Johor

Did you guys watched majalah3 yesterday? I can't believe that m3 made a whole documentary on him. It's Tunku Ismail. Cucunda kepada Sultan Johor. Anak kepada Tunku Ibrahim and Zarith Sofia. Dalam M3 cakap umur dia 22 tahun. kalo xsalah aku dia lahir sama tahun ngan aku neh.Tibe2 jek kita cam ada malaysian version of Prince William. hohohohoho...Lelawak jer.Musti ni satu malaysia dah tau ada eligible bachelor@prince kat m'sia neh. Everybody's falling over him. kakakaaaaa....tak kuasa...Aku rasa nilah budak yg dulu dok EC. Ada cter2 masa skool dlu pasal dia. Tapi aku xingat aper.Anyway, biler aku tgk documentary nih, aku ter pk2, ngan sapalah laki ni kawen nanti. N you know what, I can actually think of someone! baizah. hehehoho
8 april 2007

3 comments:

Fairuz said...

lol. ko tak tengok betul betul ke m3 tu. die sekolah menengah kat luo negare la..

ba'i? emmm...

circleinspoon said...

oh yaka??
aku salah anak raja johor yg mana ntah nih.
Eh jap, bukan dia di antar kesana dalam umur belas2 ker???

ape...baie xlehker....

Fairuz said...

ko mase umur belas2 ko dah masuk universiti ke?

ba'i. dari satu segi, memang le seswai sangat. dari satu segi lagi, emmm......