Circleinspoon's !LOVE

Sunday, August 05, 2007

I went to Pulau Perhentian

yuhoo...
assalamualaikum evelibodi...long time no see...ngehngehngeh...

internet aku dah masuk dah (at last!), so amatla bersukaria d rumah
~(^o^)~

neway, juz nak story yg 2 minggu lepas aku ke P.perhentian. 3 hr 2 mlm.
dgn budak kilang. 8 org sumanya...

aku mmgla amat travel-o-addict (^,^)\/

me n kak mah kat hentian putra. First time aku naik bas kat sini. memang serabuuutttt....

ni aku ngan charlie. waktu ni sampai kuala besut dah...dalam kol 5.30 pagi gitoo



charlie,me,iena...d gg laut. syiok!!!



kat dalam bot. waktu baru naik dr salah satu tpt snorkeling (hari pertama je adala 5 tpt ktrg g snorkeling. pnat giler..but best bangat)

malam pertama g jejalan. en.sudin bawak kitorang. nih ktrg ada kat Arwana (tepi swimming pool dia). rasa cam nak tejun jer (tpt ktrg-fauna, xdak swimming pool)


all 8 of us!


atap kedai souvenir. lawa...



nak turun snorkeling haghi ke-2! Can't wait to do it again!!!

begamba dgn en.sudin(guide ktrg). dialah yg slaloo tarik plampong.hehe...

anak mat saleh yg ketakutan ngan ramai awek cun. haha ;p


petang yg nyaman dan aman...bergamba abessla...last evening before heading back (^,^)//

pantai yg sangat...

dalam bas nak balik kay-ell... bye2 kuala terengganu. I'll see you again perhentian (^o^)/

2 comments:

Anonymous said...

ko buat ape kat anak mat saleh 2 samapi terkejut cam2???

circleinspoon said...

dorang kejo dia!!!kekeke...ramai foreigners dong... comel2 je aku tgk ;p